FAQ
Most frequent questions and answers
Elke wijn heeft zijn eigen verhaal, zo ook elke druif waarmee een wijn wordt gemaakt. Behind the Wine probeert het verhaal van de onderbelichte verantwoorde wijnmakers te vertellen.
Wij accepteren vrijwel alle elektronische betaalmethodes waaronder iDeal, AMEX, MasterCard, VISA en PayPal. Mollie is onze betaalprovider voor het accepteren van betalingen, het kan dan ook zo zijn dat u Mollie op uw afschrift zal zien staan.
Dit is nog niet mogelijk helaas. Dit zal spoedig volgen.
Mocht het voorkomen dat er ondanks alle voorzichtigheid toch flessen kapot aankomen, dan heeft u uiteraard recht op een nieuw product. Via Flespakket.nl kunnen kapotte flessen direct retour worden gestuurd of neem contact met ons om een nieuwe zending te sturen om de kapotte flessen te vervangen.
Het kan natuurlijk dat een wijn anders smaakt dan verwacht, of wellicht een fout bevat. Mocht dit het geval zijn, neem contact met ons op voor advies over welke wijn beter bij uw smaak aansluit. Heeft u een doos van deze wijn besteld? Geen probleem, de overige 5 gesloten flessen nemen wij gewoon retour en hiervoor krijgt u een voucher welke kan worden besteed in onze webshop.
Nadat u de bestelling heeft ontvangen heeft u een bedenktijd van 14 dagen. Meer informatie is te vinden in de Voorwaarden. Dit houdt in dat u vrijblijvend de producten mag retourneren mits de artikelen ongeopend en ongebruikt zijn.