Proefgarantie & Klachten
Uiteraard staat Behind the Wine voor kwaliteit, maar er kan onverhoopt toch ergens iets niet volgens verwachting gaan. Wijn bestaat namelijk uit druiven en in het wijnmaak proces kan soms iets mis gaan.
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, of lees hieronder welke oplossing voor u van toepassing is zodat wij zo snel mogelijk weer aan uw verwachting kunnen voldoen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie
Aangezien wij achter de kwaliteit van onze wijnen staan geven wij een proefgarantie af.
Dit houdt in dat als u van 1 soort wijn, meerdere flessen afneemt, en blijkt dat er iets mis is met het product wij de overige flessen retour nemen.
In de volgende gevallen vergoeden wij een fles wijn:
- Kurk (TCA bacterie)
- Fout / Oxidatie
- Beschadiging door levering
In de volgende gevallen komt de vergoeding te vervallen:
- Te lang bewaard
- Verkeerde bewaard
- Niet aangekocht via Behind the Wine
Product Ruilen
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Wijn kwaliteit
Wij zijn overtuigd van de kwaliteit van onze wijnen en deze wijnen zijn ook uitgebreid geproefd door verschillende professionals. Echter blijft het een duurzaam/biologisch product gemaakt van druiven waar soms iets mis mee kan gaan.
Mocht een wijn toch niet geheel volgens uw smaak zijn, neem dan contact op zodat wij u kunnen adviseren en eventueel een geschikter alternatief kunnen aanbieden. Heeft u een meerdere flessen/een doos van de betreffende wijn besteld? Stuur dan de overige gesloten wijnen retour zodat wij eventueel een voucher kunnen aanbieden voor het overgebleven bedrag zodat u een nieuwe bestelling kunt plaatssen en alsnog kan genieten van onze wijnen.